marți, 3 august 2010

Inima facuta praf

...si hai sa ne bagam pula in ea de inima.Hai sa facem ceea ce este moral si etic,sa nu tinem cont de sentimente,ci doar de societate si de ce zice ea.
Clar,normal,si perfect logic nu?
Dar mie nu mi se pare logic sa ne stergem la cur cu ce simtim doar ca sa aparem bine in fata altora.De ce sa nu recunoastem?
Da frate,iubesc ceva..pula mea,asta e,asta sunt.
NUUuuuu. Trebuie sa stam,sa ne ascundem,sa cautam minciuni si ocazii in care sa putem fi noi insine.Normal.Si perfect logic.Si dupa sa ne facem ca nu s'a intamplat nimic,nu?
Dar cu persoana care a pus suflet ce facem?Da'o in pula ta,ce te doare pe tine? Las'o sa moara in mizerie si suferinta,isi revine ea,nu?
Ce IPOCRITA e viata asta.Si da,m'am cam saturat de ipocriti..o sa'mi bag picioarele si o sa merg mai departe..si ca sa citez putin si din Cristina..mi`am dresat inima,iar faptele mele joaca cantecul vointei mele antrenate.De unde am plecat o data,nu ma mai intorc a doua oara .
PA.

3 comentarii:

Anonim spunea...

cel mai bun sfat

poka spunea...

de ce dracu ai dreptate?:|

M. spunea...

retoric question?
poi sa presupunem ca am trait chestiile astea.