miercuri, 25 august 2010

A denial



Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you..

Cu putine versuri asa de inceput.A denial(Nirvana-smells like teen spirit)..Cam asta s'a intamplat,se intampla,nu se va mai intampla.Azi un prieten mi'a povestit o faza foarte tare din dr House..cand el era indragostit lulea de o tipa si nu recunostea..isi vedea de ale lui..si i'a iesit o buba..si a incercat sa o trateze cu toate medicamentele posibile..si buba tot nu a trecut..iar un alt personaj de pe acolo i'a spus ca buba aia e negarea lui..:))
Facea referire la negarea mea...evident my denial va ramane asa..bag pula in ea de buba,caci pana la urma tot va trece,nu?
Si o alta faza foarte funny..a denial pe reverse semnifica i hate you..oare asa sa fie?
Oare ajung sa urasc? Macar de ar fi asa dar nu e..lumea mea se umple de indiferenta..si ajung sa cred din ce in ce mai mult ca asta e ceea ce imi trebuie..indiferenta..
Am incercat cel putin pentru o secunda sa renunt la orgoliu/mandrie/prostie si sa spun ce am de zis..dar mereu a fost hopeless,useless.Eu cel putin am incercat..
Nu pot sa spun ca regret ca nu am zis/facut anumite chestii..poate ca odata si odata voi regreta,dar va fi muuult prea tarziu ca sa mai fac ceva,whatever timpul le rezolva pe toate si some things are better left unsaid,aren't they?
Si tind sa cred ca viata asta chiar face misto de noi maxim,si ne pune in situatii dastea bomba,de unde dabea iesim..si oricum iesim in bucatele ca intre timp bomba a explodat.It makes no sense huh?
Lasa ca sensul il inteleg eu..si celelate persoane in situatia de fata(cu ocazia asta salutari).Universul le va egala pe toate...sau cel putin asa mi se tot zice..si o sa mor de ras cand te vei lovi si tu de denialu' asta..si nu vei sti ce sa faci..oricine ai fi tu..
Aproape ca a inceput sa ma dezguste orice..pe deasupra am devenit o acritura seaca fara pic de feeling in ea,calcand orice in picioare.Nu prea imi mai pasa de nimeni si culmea,tocmai cand incepusem sa devin pasatoare:))
Eh,lupul isi schimba blana,dar naravul ba,iar eu sunt al mai mare si mai al dracu lup al padurii..varcolac chiar.Hai ca totusi am incercat ceva si am realizat ca pot face si asta.Adica sa'mi pese..pentru o scurta perioada de timp,dar mi'a pasat.Deci se pune.


Cum ramane cu my denial?Nu ramane.Exact ca johnny walker..keep walking.Nu ma uit in urma,niciodata nu am facut'o,de ce as face'o acum?...mai ales ca sunt constienta ca odata si odata tot o sa se ajunga la adevar..si e trist ca atunci o sa fie unimportant/unsignificat..mi s'a mai intamplat,o sa mi se mai intample..am ajuns deja sa stiu scenariu a tot ce urmeaza sa se intample in viata mea deci nu ma mai impresioneaza anumite talente,faze,vorbe,gesturi,acte.
Oricum ce a fost a fost..a denial.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Practic aveam dreptate, dar nu iti face griji, am trecut prin faza asta, urmeaza dupa ea o perioada de nepasare pura, in care pur si simplu esti normala, apoi restul vietii te vei ciocni de mici situatii si franturi de informatie care iti vor aminti. E un fel de blestem, e pretul pe care il platesti pentru ca ti-a pasat.Macar odata.
Your good friend

WhisperedHowls spunea...

Indiferenta?... Daaaa! Cam asta e de facut. Nu poti? Ba sigur ca poti! Tu decizi ce poti si ce nu.

WhisperedHowls spunea...

desi cea din poza imi seamana mai mult cu o portocala... bine fie, esti o lamaie! :)) sti, ca faza din Louie: "Call me an ambulance!" "Ok, you're an ambulance!:-??" :))