luni, 23 august 2010

Patetisme

Ok dudes,ca urmare a cererii voastre nu o s'o mai ard asa..o s'o ard cum o ardeam eu inainte si o sa scriu despre cat de perfecta sunt,cat de superbine arat,cat de minunata e viata mea si cat ma bucur de ea.
Si o sa incep cu excursia mea la mare care a fost magnifica si chiar m'a ajutat la sufletel,ca sa nu mai punem la socoteala miile de fani ce salivau dupa miss perfection=> EU..plus sutele de cocktailuri si minunatele clipe petrecute cu mine si marea ofc.
Si nu,nu sunt sarcastica:)
Si sa adaugam ca incepe scoala si incepe numaratoarea inversa...o sa incep sa numar zilele ce mi'au mai ramas de petrecut in mizeria asta de lume dupa care o sa va pup pe frunte si de mine nu o sa mai auziti vreodata.Deci,aviz fanilor,daca vreti sa'mi spuneti ceva ar fi cazul sa o faceti mai repede..caci timpul zboara si nu poate fi dat inapoi.
Ar mai fi de adaugat dar acum trebuie sa'mi fac somnul de frumusete ..maine i got to shine caci voi iesi afara si vor roi papparazzi si fanii prin jurul meu.
Nu sunt perfecta...Eu reprezint perfectiunea:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

erai perfecta cu mine acum esti doar madalina

M. spunea...

nu..am fost perfecta dintotdeauna.Si intotdeauna voi fi Madalina;)