luni, 30 august 2010

Ciocolata amaruie si gin

Caci se pare ca imi place tot ce este amar.
Gustul amar are mare priza la mine,incepand de la persoane amare,terminand la feluri de mancare.Pana si paracetamolul imi place:))
Caci gustul asta bitter ma face sa traiesc,da asa un thrill in mine.Daca ar fi dulce ,nu m'ar face decat sa vomit la un moment dat,de la prea multa dulceata.Bine,sa nu se inteleaga gresit,nici amar tot timpul nu e ok,ca imi bag picioarele in el de amar,ma dau pe zahar pana fac diabet....asa..bittersweet.
Da ,bittersweet e ok,doar ca nimeni nu stie combinatia,si in incercarea de a o afla,cam da cu mucii in lapte.
Si cred ca amara sunt eu,asa ca in completarea mea am nevoie de ceva dulce.Si da,ca raspuns al intrebarii multora,stiu sa calc un om foarte bine in picioare.Am experienta si am invatat de la cei mai buni.Greseala mea e ca obisnuita sa fac chestia asta in fiecare zi,mi'a intrat in reflex si o fac involuntar,dar incerc sa ma abtin,sunt unele persoane carora chiar nu le doresc sa sufere,mai ales din cauza mea.Sunt unele persoane pe care as putea spune ca...le iubesc.
Desi sunt mai orgolioasa decat un munte[ce hal de comparatie] si mai incapatanata decat un catar[alta comparatie ciudata]..pot si vreau, pentru cateva persoane sa'mi calc pe orgoliu si mandrie si sa le spun clar si sincer"te iubesc!".
Dar...nu garantez ca sentimentu' tine la nesfarsit..caci sunt o amara.:)

Niciun comentariu: