marți, 31 august 2010

Adio vara!


Si asta a fost ultima zi de vara...ploioasa,rece si mohorata,exact ca starea mea la gandul ca s'a dus...sunt trista.Da,sunt trista,caci a fost una dintre cele mai frumoase veri ale mele,am avut parte de aproape orice.Am sa pun deoparte hainele subtiri,am sa uit de mare,bronz,soare,bere rece ca gheata,bronz,pierdut nopti aiurea p'afara..
De maine incepe toamna,respectiv scoala..si tot asa.Revenim la haine groase,nasuri rosii,dardait,bauturi fierbinti si cat mai mult stat in casa.
Am sa suspin ceva dupa vara asta..
Adio,VARA!

4 comentarii:

WhisperedHowls spunea...

Aww, come on! Don't be so dramatic! :)) Ce daca s-a dus vara si incepe scoala si mai suntem si a 12'a si ne asteapta un bac si un an greu si friguros?:)) Cee? Putea fii si mai rau... Always look on the bright side of life:D
http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ

M. spunea...

VAI CE HAL DE CLIP=))
Mda,putea fi si mai rau:-j
tot o sa'mi fie dor sa stau pe bloc la o bere la bustu' gol:(
:D

misterios3 spunea...

sunt mai multe lucruri de care ai uitat, Mada...sa nu uitam de Comorova...:) :)) sau de persoane speciale...sau de multe lucruri...vara viitoare...va fi mai ceva...

M. spunea...

Nu am uitat,love.:)