luni, 26 iulie 2010

Memorii


Dimineata,cafea,muzica,eu.
M'am gandit putin sa revizuiesc ce am facut,ce am simtit,ce am gandit,ce am trait vara asta..acum ca luna august bate la usa si vara se cam pregateste sa ne faca cu mana pa-pa-pa-pa o idee ar fi sa stau putin sa ma gandesc...si sa zic..damn.
Cam scurta ,ce'i drept,si cam agitata mi'a fost pana acum vacanta.Multe betii aiurea si distractii nebune cu diferite personaje si destul de putine sentimente..cateva persoane si'au pus putin amprenta,cateva prietenii s'a strans bine,altele au trecut..Am uitat de multi vara asta,si chiar ieri vorbeam cu vara'mea despre cat de nesimtita pot fi ca nu dau niciun semn de viata nimanui...pana mea,asta sunt,odata ce am plecat,c'est fini,nu stau sa sun/dau mesaje si etc.Si daca vreunei persoane ii lipsesc,nu are decat sa sune,si,fapt demonstrat,nu ii lipsesc nimanui,ptr ca nimeni nu mi'a dat niciun semn pana acum:)
In ceea ce priveste dragostea,inca nu am simtit acel thrill puternic si inca mai cred ca nu's facuta pentru asa ceva.Ma plictisesc in continuare la fel de repede si uit la fel de repede,constiinta mea fiind la munca in momentul de fata[prietenii stiu de ce:))],deci nu prea am motive sa ma agit.
Ceea ce m'a marcat insa e marea..scumpa de ea..mi'a lasat o amintire frumoasa,m'a spalat intr'un fel sau altul de probleme..am fost de 2 ori la mare anul asta..cu 2 tipuri total opuse de persoane..si de ambele ori marea m'a inteles,m'a primit,m'a protejat si mi'a oferit tot ce avea ea mai bun.Marea a fost un fel de magician sau ceva de genu' si si'a scos din maneci toti asii pentru a ma uimi cum stie ea mai bine,cu apa calda sau rece de fiecare data cand imi doream...cu rasarituri si apusuri ca in povesti,cu luna plina,cu cer uimitor de instelat,cu vreme buna,cu nisip fierbinte,cu scoici,melci,raci,craci:)) cu tot ce stie ea mai bine.Si da,m'am indragostit..si this love will last forever,caci marea nu va pleca de acolo,eu voi fi aia care o va uita pentru restul anului si dupa se va intoarce la ea cu coada intre picioare..si ea ma va primi intotdeauna..si ma va trata cum stie ea mai frumos.
In rest..nu stiu..ideal e ca nu am avut timp sa ma plictisesc.

Astept si memoriile voastre :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

marea o sa fie intotdeauna ultimul refugiu,ar trebui sa imbratisezi si tu ideile care despre care vorbesti dar le tii departe de tine gen sentimente .. esti o fata f f ok take caree

Misterios3 spunea...

Cand ai vorbit despre mare parca as fi vorbit eu :))...frumos oricum. recunoaste, ca mai frumos a fost prima oara la mare...;;)

M. spunea...

se prea poate.