miercuri, 10 martie 2010

Tu ai fost inceputul si sfarsitul.

Pentru ca asta ai insemnat.Pentru mine.In imaginatia mea.
Dar odata ce tu ai fost sfarsitul,de altfel inevitabil..atunci totul s'a sfarsit..cel putin tot ce avea legatura cu tine.Pentru ca acum am alte idealuri,alte planuri,am inceput o noua viata,am o strategie noua,si cu dreptul inainte!
...dar cu tine cum ramane?
Nu ramane.O sa fi undeva acolo intr'un colt de suflet,departe de mintea mea,de ratiunea si logica mea.Teoretic nu o sa mai existi.Iti accept prezenta in acest univers,pentru ca ai un loc in univers,in universu' ala mare..in al meu nu..

2 comentarii:

Anonim spunea...

This is love. When someone drags you from the wreckage when you have given in, ready to just lie there and die. This is love. When someone, no matter what the cost, shows you there is hope, a choice, that you can put down your gun. This is love. Love hurts.

Alexandra M spunea...

Aud si simt o melodie ce acompaniaza aceste cuvinte .. triste .. nu cred ca mai este nevoie sa specific ce melodie :)