duminică, 7 martie 2010

Beware for the lost soul!




Tu ai facut totul ca sa te razbuni...eu m'am razbunat ca sa fac totul..in final,cine a avut dreptate?
Eu,evident.
Nu ca as suferi de lipsa de modestie,ci doar pentru ca intre mine si tine exista niste diferente.
Nu esti copt la minte,nu ai trecut prin "strecuratoarea" vietii si nu gandesti chestiile la rece.Plus ca suferi de un mare deficit de sinceritate,si chiar si atunci cand spui adevaru minti.
Nu..eu nu sunt asa..si nici nu am nevoie de asa ceva.
Eu sunt integra si prefer sa gandesc lucrurile la rece.Pentru mine nu e cale de mijloc,eu ori alba ori neagra,iar eu personal ori sunt rea,ori sunt buna.
Tu cu manuta ta ti'ai ales soarta si ce avea sa se intample pe parcurs..eu te'am lasat sa ma descoperi,asa cum sunt eu,cu calitati si defecte,buna,rea,a ta....
Dar evident ca te'ai jucat cu focul,la fel ca toti ceilalti nu poti sa stai in banca ta,vrei din ce in ce mai mult si uite asa incepi sa ma scarpini intre coarne.
NU TI'AM SPUS DE LA BUN INCEPUT CA NU SUNT CAPABILA SA IUBESC?!
De ce imi ceri chestii suta'n suta imposibile?
Nu esti cumva chiar tu ala care mi'a zis ca inima mea e undeva pe fundul oceanului?
De ce ti'ai ales drumul asta?




A,si inca o chestie..nu mai incerca cu Mada...:-??
Nu stiai?Te pui cu Mada,te pui cu dracu:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

The past is a puzzle, like a broken mirror. As you piece it together, you cut yourself, your image keeps shifting. And you change with it. It could destroy you, drive you mad. It could set you free.

Anonim spunea...

da,mada a mea mica si rea:))
asta suna a melodie "sunt mada a ta,sunt mica si rea " =))))
wtv:)))
te iubalesc >;d<