marți, 23 martie 2010

Prietenie

Cum sa exprim amalgamul de sentimente care ma incearca?
Dragoste,fericire,regret,vina,nostalgie,inocenta,dezamagire..nu prea mai imi vin in minte dar lista ar continua...un lucru in schimb mi'e foarte clar.
Nu am primit de la nimeni imbratisari mai calde,sfaturi mai bune si pareri mai sincere decat din partea prietenilor mei.
Si le multumesc,si ii ador,si o sa fac tot posibilul sa le si demonstrez asta.

Si acum tie,ingerul meu,trebuie sa'ti spun..
Ca am patimit o gramada pana sa ajung la tine,si mergand pe premisa ca un drum fara obstacole nu duce nicaieri,nu m'am dat batuta.
Si ma bucur!
Mult! Pentru ca mi'ai aratat poate ce nu le'ai aratat celorlalti si mi'ai oferit momente frumoase,nu stiu cum,nu o sa inteleg niciodata,dar mereu esti alaturi de mine cand mi'e greu.Cred ca e ceva cu planetele sau stiu eu.
In orice caz vreau doar sa spun ca acum ca te am in sfarsit langa mine,nu iti voi da niciodata drumul.


E frumos sa sti ca cineva te iubeste cu adevarat.

Niciun comentariu: