miercuri, 3 martie 2010

Pierrot the clown.


Clovn.
care se prosteste doar ca sa te vada pe tine zambind.
De ce?
pentru ca asa simt..nu stiu..e ceva ce depaseste limita ratiunii mele ce ma impinge catre tine cu o forta uriasa si nu ma lasa sa te las.
Pentru ca asta sunt eu...
sunt previzibila,sti ce o sa fac,cand o sa fac,cum o sa fac.
Dar..
nu te'ai intrebat niciodata ce motiv am sa fac tot ce fac,sa spun tot ce spun,sa tac tot ce tac?
Tu...
daca te'ai fi intrebat ar fi altfel acum.
Ma bagi in ceata din ce in ce mai mult.
esti aiurea!Foarte. Esti ceva de genu da'te mai incolo vino mai aproape.
Eu..
fac intocmai ce spui tu."lasa'mi spatiu" iti las..ma intrebi ceva,iti raspund..si etc
Nu stiu cum sa'ti spun ca..
sunt aia care care ti'a marturisit odata ca nu mai vrea prietenii pur platonice.Am cu sutele!
Am inteles tot ce trebuia inteles..
din comportamentul tau..
Dar tu..
nu cred ca ai vazut niciodata asta
....?
iti place sa te joci cu oamenii.
Pe mine..
ma enerveaza.
Pe tine..
te distreaza.
Lasand jocu asta deoparte care oricum nu are nicio logica..tin totusi sa mentionez ca eu uit repede.Poate si tu ai capacitatea asta nu stiu nu m'ai lasat nicodata sa te cunosc si sa rup intr'un fel sau altul lantu asta care e intre noi.Mereu ma bati la cap cu degetu ala..si pe de alta parte imi lasi impresia ca degetu ala de care ma tot atarni nu e decat degetu mijlociu...Asa sunt eu...vreau totul sau nimic..Pentru ca mereu am avut cate putin cate putin..si nu s'a ajuns nicaieri.
Nu vreau sa se repete povestea,nu vreau sa ajung iar sa'mi dau pumni in cap si sa zic "ba ce proasta sunt"
Invata sa'ti dai frau liber sentimentelor...si fa si tu macar odata in viata ceea ce simti.
Daca continui cu frecusu asta o sa ma pierzi..
"Si ce mare chestie?" poate o sa zici pe moment..dar dupa ceva timp,pret de cateva minute tot o sa te macine intrebarea..."ce'ar fi fost daca....?"

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mereu ne macina intrebarea "What if".De multe ori cand e prea tarziu...
There are no choices. Nothing but a straight line. The illusion comes afterwards, when you ask "Why me?" and "What if?". When you look back and see the branches, like a pruned bonsai tree, or forked lightning. If you had done something differently, it wouldn't be you, it would be someone else looking back, asking a different set of questions.