luni, 15 martie 2010

Tibi..

In mortii matii de cacat cu tate ce esti cum vrei sa'ti explic ca sa intelegi?
NU IMI PASA de tine sau de viata ta.Odata ce am incetat sa iubesc o persoana,acea persoana moare pentru mine.Iar tu dragul meu cacat in ploaie esti mort si incinerat si etc.
Nu imi pasa daca traiesti sau mori.Nu imi pasa daca te imbolnavesti.Sau daca traiesti fericit pana la adanci batraneti.E fix viata ta traiesteti-o asa cum vrei fara sa ma mai deranjezi pe mine.
Lasa'ma in mortii ma'tii in pace si du'ti existenta inutila pana la capat.Oricum faci umbra degeaba pamantului.Si daca tot ai obiceiu sa'mi citesti blogul regulat,citeste asta si ia aminte:
DATE'N GATU MA'TII!

2 comentarii:

Anonim spunea...

=)))))))))))))))))))) esti de departe dumnezeu pe pamant reinviat si reincarcat

Alexandra M spunea...

FELICITARI :)) fii barbata , ce naiba ! :))