joi, 15 aprilie 2010

Titluri.

Pentru ce?


Primul titlu asa am ales sa'l intitulez.Pentru ca ma macina intrebarea asta.Pentru ce? Pentru cine?De ce?
Adica?...care'i faza fazelor?
De unde atata gelozie?
Si daca exista gelozie inseamna ca odata,demult a fost si ceva iubire.
Ok.
Dar eu de ce nu stiam/simteam asta?


Prietenie



Mda. Cuvant dulce,dulce iluzie.Doar ca odata ce castigi un prieten,pierzi un altul.Sau viceversa. In orice caz e aceeas esenta.De ce trebuie sa pierzi pe cineva?
Si mai ales pe cineva care inainte te intelegea.Vorbeati acceasi limba..iar acum iti da impresia ca tu esti de pe capatul celalalt al Pamantului sau vreun soi de extraterestru.


Curios



Curios ca dupa ce patesti asa nici macar o privire aruncata in scarba din pura obligatie nu mai primesti.Nu mai primesti nimic.Si inainte primeai totul.
Si si mai cuiros e ca dupa tot jocul de'a ingnoratul ambele persoane se intind la ele in pat si suspina una/unu dupa cealalta/celalalt.


Patetic



Niciodata nu am fost patetica.Nici fata de ai mei parinti,nici fata de ai mei iubiti[si spun iubiti pentru ca am tinut la unii dintre ei] nici fata de ai mei prieteni[si spun prieteni pentru ca ii numar pe degete]nici fata de ai mei tovarasi[si spun tovarasi pentru ca daca i'as aduna pe toti am face un oras]nici fata de ai mei colegi.
Dar nu toti sunt eu si eu nu sunt toti.
Dar toti sunt patetici mai devreme sau mai tarziu.
In schimb eu nu.
Totusi o singura persoana nu se numara printre toti cei de mai sus.
Eu.


Trist



Trist e ca mai devreme sau mai tarziu ajungem sa ne dam seama ca de fapt in toata viata nu am tinut la nimeni mai mult decat la noi insine si ca ne'am irosit viata alergand dupa iubiri sau prietenii pasagere,fugitive.
Orice inceput are si un sfarsit.
Si si mai trist e faptul ca de multe ori cei mai multi dintre noi nu realizam sfarsitul,de altfel inevitabil.

Pai atunci..



Pai atunci eu stiid aceste detalii de micuta micuta,bine pregatita de viata de catre draga mea familie,mi'am permis nesimtirea de a mi se rupe de toti/toate si de a nu pune suflet decat in mine si munca mea care mi'a/mi'ar adus/aduce numai MIE beneficii.

Si stii ceva?


Nici nu iti poti imagina cat de al dracului de bine imi merge.


Sfarsit...

Un comentariu:

Anonim spunea...

when you feel alone and lost and need a friend
remember every new beginning, is some beginning's end...