miercuri, 7 aprilie 2010

..si dupa toate astea.





Eu raman in picioare si cu capu' drept.
Nu,nu o sa'mi deschid sufletul in fata nimanui.Nu,nu o sa stie nimeni prin ce am trecut.Suferinta,la fel ca si bucuria,le tin pentru mine,caci suferinta ta in ochii altcuiva rezulta slabiciune.
Si dupa 5 zile de betii strasnice si de dormit cu capu pe mese in carciumi,pot sa spun ca am cam uitat sursa lacrimilor mele.Si cam asa ar trebui sa fie.
Am realizat ca cel mai important om din lume pentru mine sunt EU si ca ma iubesc mai mult decat pe oricine altcineva.Si daca ma iubesc..de ce mi'as face rau?
O sa spun "pa" la toate probleme anoste,vagi,seci si fara sens.
Acum sunt o noua eu,mai calma,mai puternica si mai sigura pe sine.
Si dupa toate astea nu pot decat sa zambesc amar si sa spun "noi sa fim sanatosi".
Lav,adu si tu votca aia.

Un comentariu:

Misterios3 spunea...

Da, mada dupa 5 zile d betii si ink 1 mareeee :))) dar dupa c ai postat asta