joi, 29 aprilie 2010

I don't wanna feel this way

Regret si vina.
Regretul este mare si adanc.Ma urasc.Sincer.Nu stiu cum reusesc sa fac totul atat de gresit si sa'mi pierd prietenii din prostii.Si mai ales prieteni pe care ii iubesc..:-<
Vina o port fata de tine..si o s'o port cu mine in zilele care urmeaza..si nu o sa'mi aduc aminte de ea decat in momente de liniste ...cand le permit gandurilor sa zboare...Si sincer imi pare rau ca te fac sa suferi doar prin felul meu de a fi..
Urasc cand fac rau si cineva imi raspunde cu dragoste..ma face sa ma simt c ultimul cacat..si mai ales..azi...cand de cate ori imi ofereai afectiune ceva din mine murea.NU MAI FACE ASTA!!!
Injura'ma,ignora'ma,fa'ma sa simt ca am dreptate sa te ranesc.
Prea tarziu.


You play good cop i play bad cop.
....

Un comentariu:

Misterios3 spunea...

ce face Suvi aia ma cu melodiile ei...[-(.
"I know it's wrong" :)