marți, 20 aprilie 2010

Emptyness




....Sadness....
....hopeless...
...thoughfull...
...Orice nas isi are nasul..si nasul meu se afla chiar la mine in buzunar...It's way too much over me..[eu]
...Ce spui tu difera de ceea ce gandesti...tu nu spui ce gandesti..tu spui ce spui..[el]
...E doar un joc?...La tine nu exista jocuri..exista manipulari si labirinte bine definte....[el]
...Tu esti obisnuita sa fi vanatorul..sa alergi dupa ceva,sa il folosesti si sa il arunci...iar daca cevaul ala ti se ofera pe tava...esti indiferenta...[el]
...You don't belive me...[el]
...Si tu esti un fel de pietar care iti face reclama la castraveti...[eu]
...Asta pentru ca nu vreau,si daca nu vreau,nu vreau...castravetarule...[eu]
....sadness...
....hopeless...
...emptyness....

Un comentariu:

Anonim spunea...

mi-ai cerut voie sa ma plagiezi?:P