joi, 18 februarie 2010

Scoala.

Nu lăsa școala sa-ți strice educația!Intradevar!
Nici eu nu puteam s'o zic mai bine. Scoala iti stica educatia,cei 7 ani deacasa,viata,tineretea,fericirea,ambitia,tot.Zi'mi un lucru bun pe care il faci la scoala.Teme?Ore?Socializezi cu persoane?
Pot foarte bine sa socilaizez in zilele libere si poate chiar mai bine decat la scoala.
Nervi,sicitir,plictiseala etc.Asta e tot ce castig de la scoala in fiecare zi.Si asta asa..pe repeat.Nu prea pot sami amintesc un moment frumos sau macar acceptabil la scoala.Aceasi clasa,acelas hol,aceasi toaleta,aceleasi pitipoance care se admira in oglinda,aceleasi glume rasuflate,aceeasi nervi pe aceleas persoane,aceleasi barfe,aceleasi zvonuri,acelasi ore,aceleasi pauze,aceleasi produse la magazin. Acum spune'mi unde e distracitia?
Mai bine stai acasa...te trezesti ca omu la ora 8..nu la 6..iti faci un cappucino sau o cafea,mai stai pe net,mai citesti,mai iesi afara,mai o caterinca,o gluma,un suc,o plimbare etc.
NU.
E gresit.
Trebuie NEAPARAT sa te trezesti la ora 6 dimineata,sa faci un dus pe fuga,sa astepti 45 de minute un cacat de RATB,sa te injuri cu 4 babe,sa te pipaie un pedofil beat muci la prima ora,sa te calci in picioare,ca dupa asta sa ajungi intre 4 pereti cu 30 de intelectuali care tipa si urla si fac mai rau decat cimpazeii in cusca...sa te termine psihic cele 30 de briliante din clasa ca dupaia sa vina o stresata si sa urle ca vaca la pereti 45 de minute dupa care 10 minute in care te agati de speranta ca vei avea un pic de liniste.Cacat.Unde dracu te crezi?Esti in romaniaaaaa,unde se urla,se injura,se scuipa si etc.
Acum serios vorbind,eu sunt ferm convinsa ca 85% din injuraturile pe care le am in repertoriu le'am invatat de la scoala.Restu 15% de pe strada. DECi hai sa trag si o concluzie.
La ce folos scoala?
Astept pareri.

Un comentariu:

Anonim spunea...

babele sunt alea care se bat pe scaune, iar tinerii care se bat pe verde:D