vineri, 19 februarie 2010

Previzibil

Uita'te la mine.Uita'te bine.Uita'te in ochiii mei negrii si spune'mi daca am chef de gluma.Sau caterinca.Sau misto.Eu incerc aici si dau din maini si din picioare.Incerc.INCERC!!!
Incerc sa te iubesc omule!
Si tu nu faci altceva decat sa incerci sa'ti bati joc.Poate cum am facut si eu odata.Dar nu ti'am cerut eu sa ma iubesti..nu te'am sunat..nu te'am cautat...tu ai facut toti primii pasi din lumea asta.Atunci de ce pula mea dai cu mucii in lapte?Nu vezi ca ma stofoc?Esti atat de previzibil.Stiam ca asa o sa faci si totusi am zis sa'ti dau o sansa.O ultima sansa.Nu te folosesti de ea.U lose.
Sfat: atunci cand te chinui sa ridici un zid..si ajungi la jumatate..nu fi prost...nu il mai darama...poate data viitoare nu vei mai reusi sa ridici nicun zid..si inca ceva...odata ce ai iesit de la sufletul meu....sa fi SIGUR ca nu vei mai intra inapoi.
di end.

Un comentariu:

Anonim spunea...

orice€spui€este€egal€cu€ceea€ce€simti.€orice€fatada€ce€ti-o€arat€e€cea€ce€se€intampla€defapt.€nu€te€comporti€asa€cum€crezi€cs€te€comporti