luni, 15 februarie 2010

Ce chestie

O micuta idee.
Ieri a fost valentine's gay...m'am intalnit cu un doi vechi tovarasi si am iesit in oras. Nimic interesant. Dar...daca unul dintre tovarasi este fostul meu iubit se schimba putin scenariu.
O intrebare.
Cum poate un om care acum ceva timp isi blestema zilele si sfintii din pricina mea si jura ca ma uraste acum sa ma ridice in slavi ?
Un raspuns.
Poate ca dragostea fata de o persoana anume nu dispare niciodata..poate se metamorfozeaza...in ura..in prietenie...in atasament...sau mai stiu eu in ce...la El nu s'a metamorfozat.A ramas la fel ca atunci...
O alta intrebare.
De ce se jura ca ma uraste si ca nu mai vrea sa ma vada vreodata in viata lui..si acum(ieri ballantine's day)imi scrie intr'o scrisoare o poezie prin care'mi da de inteles ca ii lipsesc?
Sunt eu nebuna?
Poate. Dar ceva nu se potriveste..tare mi'ar placea sa'i impartasesc sentimentele...
Astept o parere.Doua trei.Hai patru.Sau mai multe

2 comentarii:

Anonim spunea...

Jeana nu e moarta...Jeana se transforma :))))

Anonim spunea...

orgoliul masulin...mereu prezent