miercuri, 14 iulie 2010

Povesti de dragoste si sfarsituri

Azi am avut cum spune bunul meu prieten Pyro un "declic"...
Stateam in bucatarie si mancam o felie de pepene ..si mi'a venit un gand:))
Ma gandeam la povestile de dragoste..si la cum se desfasoara ele...cu un cuplu..cu melodia lor..cu glumele dintre ei..atingeri,priviri,simtiri,faze,certuri,impacari etc...ma gandeam ca acum inteleg de ce in majoritatea filmelor de dragoste unul dintre parteneri trebuie sa moara..sau ambii..pentru ca pentru ei viata s'a terminat odata cu povestea respectiva...adica,serios..ce rost mai are viata fara persoana iubita? sau cel putin odata ce te'ai invatat sa traiesti cu ea/el...cum ai putea sa supravietuiesti cand te trezesti singur/a? Da ,corect,mergi mai departe...dar golul mare din suflet? Si mintea ta ?Si gandurile tale?
Mi se pare perfect logic..odata ce ai pierdut persoana iubita...sau s'a dus ..viata ta sa nu prea mai aiba sens..unde mai e sensul?
Nu mai e..
Nu e chiar deloc distractiv sa traiesti ca o umbra din amintiri si sa umbli aiurea pe strada dar sa nu sti incotro..sa vorbesti cu 1000 de persoane dar sa nu sti cu cine...sa faci 1000 de glume dar sa nu sti ce glume si tot asa..e prost si total nelalocul lui sa duci o existenta lipsita de sens..pentru sensul era in el/ea ...

Astept pareri:)

6 comentarii:

Bestia spunea...

Pai hai sa-ti spuna mama Bestia care e faza. Vezi tu, tipo... Oamenilor le place sa isi complice viata atat de simpla cu telenovele si drame care de care mai imbarligate si mai neintelese. Faptul ca iti faci rau traind in trecut nu tine decat de latura ta masochista, si cat de mult iti controleaza ea viata/personalitatea. Si eu am facut acelasi lucru : am folosit drept colac de salvare trecutul, lucru care mi-a provocat o cadere psihica in momentul in care m-am trezit. Da, raman sentimente, doar suntem oameni, nu roboti. Ideea este sa stii sa separi trecutul de prezent, si sa te indrepti cu zambetul pe buze catre viitor. Faptul ca nu sunteti impreuna inseamna ca "nu a fost sa fie", si cu siguranta cei gasi pe cineva mai bun, care sa iti ofere exact ce ai tu nevoie. Si eu mai am melancolii, din cand in cand, si traiesc povesti imaginare care-l au in rol principal pe EL, insa imi constientizez prioritatile, si incerc sa fac din mine un om mai bun. Atunci cand iti depasesti conditia, si te "upgradezi", perceptia oamenilor asupra ta, se schimba radical. In bine, de obicei. Asa atragi alt fel de oameni... Oameni mai buni, mai frumosi, mai potriviti pentru tine. Sau poate reusesti sa il atragi chiar pe EL. Acum depinde de norocul fiecaruia...

M. spunea...

amin.

Anonim spunea...

Ma sincer...ce pot sa zic...eram si eu asa candva...si cineva anume mi-a aratat ca nu e bine...o persoana careia ii sunt indatorat...acum probabil ca e randu meu...si nu am uitat nimic...asa ceva nu se uita ;)

M. spunea...

Multumesc.sincer multumesc!

Deeabolique Blonde spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Deeabolique Blonde spunea...

ba... nu stiu.

Din fiecare experienta, fie ea frumoasa, fie ea urata invatam cate ceva.
Din fiecare experienta acumulam amintiri atat frumoase, cat si triste.
Toate lucrurile care incep... se si termina.
E ca un fel de lant trofic. :))
So... nu trebuie sa regretam ceva ce ne-a facut o data sa zambim.
Si nici nu trebuie sa traim in trecut.
Dar aici depinde de fiecare... de intensitatea sentimentelor fiecaruia.
Deci nu se poate zice " e adevarat" sau " e fals" si nu cred ca e nimeni in masura sa-i comenteze celuilat " povestea de dragoste" pentru ca suntem diferiti si avem feelinguri total diferite la intentistati mai mari sau mai mici.

Mda... mi-am asternut ideile cam haotic, dar intelegi tu ce am vrut sa subliniez. :D