vineri, 7 mai 2010

Revelatii

Si flashfowarduri.Pentru ca acum in al doispelea ceas realizez cu tragere de inima ca rostu meu pe Terra nu e decat unu'.
Adica asta,sa fac ce am facut si pana acum.Sa stau,sa ma distrez,sa fiu pasare de noapte.
Rad,glumesc,fut,platesc.
Dupa care imi vad de ale mele,fara niciun regret,nu ma uit in spate si continui pe drumul meu.Pun castile si plec,pana la urma asta a fost tot ceea ce am facut dintotdeauna,si lupul isi schimba blana,dar naravul ba.
Si la fel ca un copil mic mi se pune pata pe o jucarie...o tin,o protejez si atunci cand o pierd urlu din toti plamanii,asta pana cand pun ochii pe o jucarie noua...
Si de obicei pun ochii repede,cum spunea si un bun prieten de'al meu,campul meu vizual e bine dezvoltat:))
In rest muzica si voie buna.
Si 99 de probleme.Diferite.Vaste.Proaste.
Si totusi ma roade ca totul imi demonstreaza ca nimic nu merita atentia mea mai mult ca mine,iar eu ma incapatanez sa cred ca nu e asa.
Ei bine,e asa.
Nimic nu merita.
"Amice,esti idiot?"
Idiotul lui Caragiale in toata povestea asta cu viata sunt eu,caci eu ma incapatanez sa cred ca ar mai trebui sa si ofer,nu numai sa primesc.
Si de fiecare data ma plang de dureri de poponet de la amalgamul de suturi primite.Ca atare,hai sa nu mai procedam asa,este?
Da.
Caci eu sunt o egoista.Si o posesiva.Si geloasa pan' la demiurg si inapoi.Iar atunci cand am o persoana langa mine o vreau NUMAI pentru mine.Cel putin in timpul meu.Sau cat timp face parte din viata mea.Si din proprie experienta,nu prea mult timp[:))]
Putine persoane au stiut sa'mi tina interesul aprins..3 ani..5 ani..12 ani..
WOW.Aici chiar sunt niste ani.Niste multi ani.
Dar alea sunt exceptii si e vorba de niste amintiri niste faze niste treburi,etc.
Tin sa specific cu varf si indesat ca sunt mai rece decat calota glaciara deci la mine la corazon nu prea este acces.Sau foarte rar.Sau deloc.
Sau o cam dau dintr'un subiect intr'altul.
O las balta.Esenta oricum e una.
Si va las sa o ghiciti.
XOXO

Un comentariu:

Alexandra M spunea...

Reprezint o inspiratie fara sfarsit pentru tine , "corazon" .."XOXO" ( auzi si tu ce cuvant , daca poate fi incadrat in categoria cuvintelor ) :))