marți, 11 mai 2010

In lumea mea



In lumea mea e intotdeauna soare.In lumea mea nu exista eu,tu,noi,voi,ei,ele.In lumea mea exist doar eu.Si natura.Intotdeauna in simbioza cu ea.Poate doar mai vad niste fete asa vag,unele zambesc,altele nu...si niste cuvinte aidoma ce imi intra pe o ureche imi ies pe alta..fel de fel de secrete si promisiuni desarte ce oricum n'o sa mai aiba nici cea mai mica importanta in viitorul apropiat.Doar pasii mei se aud aici...rasuflul meu ce'si schimba ritmul si uneori chiar inima ce'mi strapunge pieptul si parca da s'o ia la sanatoasa,fiind satula de mine si viciile mele.Ochii vad culori,percep forme,dar mintea mea nu recunoaste decorul.Pur si simplu eu nu fac parte dintre voi.Sunt doar un fel de modellino,ce se adapteaza oricarui mediu,in lipsa unui propriu mediu.
"Cand traiesti intr'un mediu de prosti,comporta'te ca unul"
Unul dintre mottourile mele,dupa care ma ghidez in viata.Caci pana la urma ce importanta trebuie sa'i dai unei astfel de lumi?Caci daca tu esti un intelectual,ma comport ca o intelectuala,daca esti de caterinca sunt de caterinca,daca esti retardat ma comport ca o retardata s.a.m.d.
Dar in lumea mea sunt eu,cea cu care sunt obisnuita,cu care ma inteleg,cu care vorbesc,pe care o iubesc.Pana la urma numai o sociopata putea sa fie asa,iar eu sunt cea mai mare antisociala.Ceea ce am spus eu acum e un paradox caci sociopata si antisociala sunt antonime.
In lumea mea momentele sunt pura poezie ...poezie vizuala.Caci in lumea mea doar cateva peisaje sau fragmente de gesturi imi capteaza atentia.In lumea mea ma indragostesc de cine vreau.In lumea mea omor pe cine vreau.In lumea mea sunt libera sa fiu cine vreau sa fiu,cum vreau sa fiu.La fel cum si visele mele,in lumea mea sunt total logice si deloc penibile,pe cand in lumea voastra ar fi considerate antichriste,in niciun caz vise.
Aici imi e bine,aici am parte de tot ceea ce'mi doresc,asa ca de ce m'ar mai interesa ce se intampla afara?






In lumea mea suferinta este direct proportionala cu viata....

3 comentarii:

Misterios3 spunea...

lumea ta ar fi goala/nashpa/fara sens daca nu ar face parte SUVI din ea :X

Anonim spunea...

Draga THe Mada, in primul rand tin sa te anunt ca nu stapanesti prea bine gramatica limbii romane!"cuvinte... ce imi intra pe o ureche imi iesE pe alta" . In al doilea rand nu stai prea bine nici la capitolul coerenta. Nu ai reusit pana la urma sa transmiti nici o idee, ba mai mult tragand o concluzie care e cel putin idioata : "In lumea mea suferinta este direct proportionala cu viata..." ma intreb oare daca iti mai amintesti matematica elementara ca sa iti dai seama ce e aia direct proportionalitate si daca iti dai seama ce tampenie ai putut sa scrii. Asta ca sa nu ma mai leg si de alte cuvinte de care pot doar sa presupun ca nu le intelegi sensul pentru ca altfel nu imi inchipui de ce le-ai folosit(antihrist), si alte greseli minore. Acestea fiind spuse... Sfatul meu este: Mai treci pe la scoala! You have some big issues!

M. spunea...

Sincer draga Anonim iti multumesc anticipat,chiar o sa tin cont de sfaturile tale si o sa si corectez acolo,iar la capitolul coerenta,ei bine,cam asta e chichita in toate scrierile mele,nu trebuie sa existe o anume coerenta.Si sa sti la matematica stau chiar bine.Multumesc de critici,mai astept si altele,o zi buna!
THe Mada.