marți, 4 mai 2010

Nu

Nu mai zic nimic.De'acu` incolo o sa tac.Nu mai vin nicaieri,nu ma mai uit nicaieri,nu mai fac nimic din ce ar putea sa'ti strice echilibrul.
De acu` incolo o sa fiu shallow,o umbra,un obiect de mobilier,liber sa ii dai atentie doar cand are curu` tau chef.
Asa e cel mai bine.
Treaba e ca am chiulit de la lectia "cum sa ti o persoana langa tine",si toti cei pe care i'am pierdut mi'au spus ca nu am stiut sa'i tin aproape.
Da,asa e,recunosc,si imi iau inima`n dinti cu tot cu artere.
Ok sunt o infectie,dar asta sunt eu,iar daca eu nu stiu cum sa tin aproape de ce nu ma inveti tu?
Sau de ce nu ma ti tu?
Ce nenorocita esti Mada..well da,sunt,asa sunt eu,face parte din fiinta mea sa fiu rea si sa calc tot in picioare.
Dar cu tine nu vreau sa fiu asa.Pot,dar nu vreau.Si fac ce fac,si zic ce zic,dar tot la tine vin,si incerc sa'ti smulg o privire,ca un caine care a facut caca in mijlocul casei si acuma schelalaie a iertare pe langa stapan.
Ham-ham nu ma lasa sa plec..

2 comentarii:

Alexandra M spunea...

Ultima parte :)) Nu`mi vine sa cred :))

M. spunea...

adica?
ce nu'ti vine sa crezi?:))