marți, 7 decembrie 2010

Ende


Aceasta este ultima postare in acest blog.Il voi lasa activ doar de dragul de a reciti diferite postari ce probabil au semnificat ceva.Poate ca totusi cineva va aprecia munca mea si numeroasele sfaturi si intrebari in legatura cu inimi frante si alte telenovele de genul.
M'am hotarat sa renunt in a mai posta datorita unui inceput de schimbare,pe care il doresc finalizat.Voi fi o noua eu,mai matura,mai serioasa,mai seaca.M'am decis sa ma axez pe fix ceea ce am eu nevoie,sa ma concentrez pe ceea ce conteaza cu adevarat[sau cel putin ceea ce iti impune socitatea ca ar conta cu adevarat] si sa termin cu postarile pe care oricum putini le iau in seama.
Consider ca treaba mea s'a terminat aici.Sunt ca un fel de super-eroina care atunci cand isi termina treaba trebuie sa dispara din peisaj..asa voi proceda si eu,si voi incerca sa calc peste tot ceea ce ma impiedica si sa dispar odata din peisaj.
Sper ca am fost de folos cuiva,oricui.
Multumesc pentru critici,multumesc pentru laude!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu e corect.Niciodata nu e corect.Dar asa trebuie sa fie.Multumim pentru intrebari, multumim pentru incercari, multumim pentru tot.

Anonim spunea...

nu ai fost de folos cu nimic :) un blog de cacao :))

Ollie Axe spunea...

foarte trista toate treaba:(

Anonim spunea...

Buna, sunt un admirator secret de al tau , vorbim pe facebook, poate ne vedem:d:*