joi, 2 decembrie 2010

De la merde.


Adica de cacat.
Vremea: e de cacat,totul inghetat la propriu!Ti'e frica sa mergi pe strada,sa nu cumva sa iti iei vreo bucata sanatoasa de gheata direct in moalele capului de pe vreun cablu sau de prin vreun copac.Ma intreb ce urmeaza,era glaciara,apocalipsa?
Prietenii:de cacat.Indiferenta si putin interes pentru persoana ta,sa nu mai specificam ca am uitat sa dam un buna,si nici nu se mai pune problema de clasicul "ce dracu mai faci?" caci pe nimeni nu mai intereseaza de nimeni.
Banii:de cacat.Criza economica,sarbatori pe vine,preturi exorbitante.Mai e nevoie sa dezvolt ideea?
Daragostea:de cacat.De fapt,ce cacat e aia? Si pe unde am pierdut'o?Cred ca mi'a cazut din buzunar pe vreo banca in vreun parc sau am uitat'o in masina in timp ce ma duceam spre scoala..
Scoala:de cacat.Teste,ascultari,meditatii,teme,stress.Ce bine e sa stai ca pateu la soare pana in al 12 lea ceas si dupa sa tragi tare ca sa iei peste 5 la BAC,este?

Concluzie?
Astept sa treaca iarna asta de cacat,cu vremea ei de cacat,cu totul ei de cacat,sa vina bacul de cacat,sa dau bacul de cacat si sa fug la mare.
(Postare dedicata bunului meu coleg dragut si intotdeauna atent cu mine si despre mine,B.Radu)























[evident,eram sarcastica]

6 comentarii:

WhisperedHowls spunea...

ok... Nu ma asteptam chiar la o poza cu cacat... dar fie:)) Ce te deranjaza atat de tare la vreme? e normal sa fie asa, suntem in DECEMBRIE! Si de ce esti atat de stresata? Wtf? Incearca sa simti si tu bucuria aia dubioasa pe care o simteai cand aveai 5 ani si inca mai credeai in Mos Craciun:)

M. spunea...

hai sa facem o lista.
Teambuilding.
cand aveam 5 ani nu aveam minte.Nu ca acum as avea te-miri-ce minte,dar nu ca la 5 ani.Cat despre stress,omule,ai uitat ca avem un viitor de ales?

WhisperedHowls spunea...

Nu am uitat, dar il putem alege si dupa Craciun. Si in plus nu imi spune ca o sa iti decizi tu viitorul in urmatoarele zile... Oricum, ce mare lucru, avem de dat un bac si o admitere, nu suntem nici primi nici ultimi care fac asta;)

M. spunea...

de curiozitate,ai inceput sa fumezi iarba?
esti prea calma:))

WhisperedHowls spunea...

Nu, bineinteles:)) Doar ca decembrie este luna mea frumoasa si magica:)) (asa ca sa scot un cliseu mic) si nu am de gand sa stric chestia asta din cauza unui examen (si recunoaste ca nu se compara cu ce era inainte, e mult mai usor)pe care o sa il dau de-abia la anu in iunie.

M. spunea...

cat egocentrism. bine ma. ma las. gata.punct.