vineri, 17 septembrie 2010

Bring me music,bring me dancing

Aaaah si m'am indragostit...de o tanti speciala,care m'a ajutat mereu,care mereu a fost alaturi de mine.Am ascultat'o de n ori si niciodata nu ma plictisesc sa o ascult,iar dragostea ce i'o port este una dincolo de granitele ratiunii.
De cate ori o aud zambesc,inchid ochii,dansez,o simt...
O simt pana in maduva oaselor,iar sunetele ei imi intra direct in inima.Cred ca deja v'ati prin este vorba despre muzica si magia pe care ea o aduce in viata fiecarui om.
Acum serios,ce ar fi viata fara muzica?
Am merge anosti si seci pe strada,ne'am trai vietile anoste si seci aiurea,fara sa simtim cu adevarat intensitatile vietii.Caci muzica te poarta pe culmi inalte,te face sa plangi,sa razi,sa adormi,sa te enervezi,sa te relaxezi,sa dansezi,sa iubesti...sa urasti.

Muzica este viata:x
d[o.O]b

Niciun comentariu: