duminică, 4 mai 2008

Altfel...

E neaparat nevoie de introducere? Oare......aiurea.Aiurea.Toti sunt aiurea.....Eu sunt aiurea.Cateodata nici nu ma mai recunosc.Simt...dar ce simt....?
Nu sunt prea sigura...:)) mi'ar placea sa zbor..sa fiu altfel...sa ma metamorfozez ...sa ma metamorfozez pana mor...pana ma topesc....sa ma transform in apa....sau aer.....sa ma respire cineva.....sa ma tina in plamani si sa'mi dea drumul...din nou...si din nou...si din nou...si tot asa la nesfarsit.
Ah....prietenii astia....cine crede ca mi'e prieten un picior sus!
: Stiam eu..nimeni....in fine..nu ma asteptam la altceva......Oare dragostea exista?Eu nu am intalnit'o pana acum:-?? cum arata? E frumoasa?E mare?E verde?
Am ceva cu culoarea verde:x
Ma duc sa dansez...sau sa mananc...sau sa fumez o tigara....ma gandesc eu pe drum....

Niciun comentariu: