luni, 5 mai 2008

5 mai ziua cacatului:))

O da la multi ani dragi cacati de pretutindeni>:D< Va doreasc sa va sacaie popa la cap:x Sa va lase nevestele pe spate urme de slapi:x[cum spunea si atotrenumitul chello]:))
Concertul ce s'a tinut mai apoi in parcul Tineretului :)))
A fost o caterinca penala de la care nu trebuia sa lipsesti!Cu exceptia trupei Iris care a rulat si va rula,in fine irir a cantat mult mai tarziu de cat ma astepam sa cante.....Punctul culminant al povestii "Ziua cacatului 2008" a fost acela cand pe ecran au inceput secvente ale meciurilor in care a jucat echipa Romaniei...GROAZNIC! frate,..ce e aia??
Dintr-o data m'am simtit ca pe stadion cand toti maniacii obsdati de o echipa formata din 11 marionete care fug dupa o minge ca niste caini,au inceput sa urle si sa rasune din toti plamanii:
Oribil.....nu cred k o mai trec vreodata printr'un parc...mai ales de ziua cacatului:)
In rest...sa zicem k a fost bine...am baut bere...am dat din cap pe rock...si m'am intalnit cu aproape toti cunoscutii mei dubiosi cu creste si pirce'uri:)))

Hai noroc!

Niciun comentariu: